Simba Smoby UK, Ağustos ayında GLOWORM adı verilen ve büyük bir başarıya imza atan tüketiciye dönük bir PR faaliyeti gerçekleştirdi.
GLOWORM'daki Smoby Playzone, hem ebeveynler hem de çocuklar için inanılmaz bir başarıydı. Her seans, bilekliği olmasa bile içeri girmek için bekleyen insan kuyruğuyla doluydu, bu nedenle bileklik saatleri arasında bir giriş bir çıkış sistemi işletmek zorundayız. Bu da neredeyse herkesi ağırlayabildiğimiz anlamına geliyor. Ebeveynleri de sayarsak toplamda yaklaşık 2500 kişi Smoby oyun alanına girmiş oldu. Oyun alanının kendisi sansasyonel görünüyordu. Her ürünü bahçe tarzı bir ortamda ve ayrıca parçaların ne kadar iyi bir şekilde bir araya geldiğini gösterdi. Çocuklar gerçekten çok sevdi ve ayrılmak zorunda kaldıklarında çok üzüldüler!
Birçok ebeveyn bize Smoby alanının fuardaki en iyi şey olduğunu söyledi! Paylaştıkları fotoğrafların sayısı da farkındalığın çok büyük olduğunu gösteriyor. Ebeveynler geri çekildiğinde ve çocukların doğal bir şekilde oynamasına izin verdiğinde en iyi sonucu verdiğini gördük, bu nedenle onlar için sağladığımız banklar idealdi... her ne kadar tam güneş altında olsalar da.